2010. február 14., vasárnap

Doughnuts sütőben sütve.


Már csináltam, de az olajba sült volt,és most kaptam a férjemtől egy fánk sütőt.Nem volt egyszerű a kezdet,de aztán belejöttem. Hv:2 tojás,2dl kristálycukor,2 dl tej,10 dkg sütőmargarin,1 kiskanál vaníliaaroma(én vaníliáscukrot használtam)40-45 dkg finomliszt,1 cs.sütőpor,1 mk só. forma

kikenéséhez:olaj


Csokimáz:15 dkg porcukor,1 púpozott ek keserű kakaópor,3 ek tej.Összekeverjük én nem főztem meg.


A tojásokat a cukorral,mixerrel fehéredésig keverjük,majd hozzáadjuk a tejet és a szobameleg margarint,és a vanília aromával ízesítjük.


A lisztet a sütőporral és a sóval összeforgatjuk,majd az előzőekkel összedolgozzuk.Letakarva hűtőszekrénybe kb 1 órán át pihentetjük.
Ezután a tésztát kiolajozott doughnut sütőbe kanalazzuk,majd előmelegített sütőben,nagy lánggal 240 fokon 12-15 perc alatt aranybarnára sütjük.
Egy kicsit hűlni hagyjuk azután olvasztott margarinnal lekenjük,és végül fahéjas cukorba forgatjuk.

De készíthetjük csokimázzal is.

2 megjegyzés:

Szilkov írta...

Szia, én is kaptam fánk sütőt, ezt biztos ki fogom próbálni. Annyit akartam még megjegyezni, hogy nagyon szuper a háttered!!

Puccos írta...

Csajszik a fánksütő az egy forma???kérek képet!!!köcce