2010. január 14., csütörtök

Pizzás tekercs


Eve&Applenél találtam ezt a nagyon finom pizzást.Tőle másoltam.Nem volt ideje még kihűlni sem.:)


  • 8 db rétestészta lap
  • 250 gr gépsonka
  • 250 gr trapista sajt
  • 400 gr konzerv gomba
  • 2 dl tejföl
  • 2 tojás
  • 200 gr ketchup
  • origano
  • pici olaj
Előkészületi fázis:
A gépsonkát vágd apró kockákra, a sajtot pedig reszeld le. A tojásokat keverd össze a tejföllel, hogy homogén masszát kapj, majd adj hozzá ízlés szerint sót.
Rétegezés:
3 réteslapot helyezz egymásra, majd így folytasd:
  • 3. réteslap: kend meg a tejföl + tojás keverékével, + a ketchup felével, + origano, erre jön a:
  • 4. réteslap: kend meg a tejföl + tojás keverékével + szórd meg reszelt sajttal + origano
  • 5. réteslap: tejföl + tojás keveréke + sonkakockák + origano
  • 6. réteslap: tejföl + tojás keveréke + gomba + origano
  • 7. réteslap: tejföl + tojás keveréke
  • 8. réteslap: tejföl + tojás keveréke + a fennmaradt ketchup
Befejezés:
Tekerd fel az egészet egy tekerccsé, tedd egy kiolajozott tepsire (én szilikonos sütőlapra tettem, de azt is megolajoztam eg kicsit)majd kend meg a fennmaradt tojás+tejföl keverékével, szórd meg origanoval, és süsd 200 C-ra előmelegített sütőben 30 percig.

Nincsenek megjegyzések: