2010. május 15., szombat

Hawaii tekercs


Imádom Frank Júliát,mint szakácsot,mert emberként nem ismerem,de a konyha művészete zseniális.Szinte az összes könyve megvan.Olyan szépen és szájba rágósan írja le a recepteket,hogy egy tök kezdő háziasszony is megérti.(Magamból indulok ki)Ezekből a könyvekből tanultam a kezdeteket,és ha valami jót de egyszerűt szeretnék készíteni,mindig nála kötök ki.(vagy valamelyik bloggernél.:D )Férjecskémtől megkaptam adathordozó formában így most már a számítógépen van az összes könyv.:) Ha választanom kéne Sthal Judit(tőle is főztem már jót) és Frank Júlia között én az útobit választanám. Ezt a receptet is az egyik könyvében találtam,mégpedig a Nagy fritukönyvben.

Hv:8 nagy szelet gépsonka,8 szelet trappista sajt,fél doboz ananász konzerv,tojás,liszt,zsemlemorzsa,olaj

A gépsonkákat kifektetjük,mindegyikre rátesszük a vékony szelet sajtot,és az apróra vágott ananászt.
Feltekerjük mint a palacsintát,fogpiszkálóval rögzítjük,és lisztbe,tojásba zsemlemorzsába,és ismét tojás,zsemlemorzsába forgatjuk. Bő forró olajban kisütjük,papír törölközőn lecsepegtetjük(a fogpiszkálót kivehetjük,nem fog szét esni) Kínálhatunk hozzá ananászos majonézt is.

Nincsenek megjegyzések: