2010. május 12., szerda

Töltött pizza


Andi főzősébe láttam,és nagyon tetszett.Na az enyém nem lett olyan szép de íze valami isteni.Most a pizzakrémeset fotóztam,de a tejfölös szalonnás jobban bejön a családnak. Hv:30 dkg liszt,1 tojás,2dl tej,2ek olaj,1,5 dkg élesztő,1tk cukor,1mk só,kk oregánó

Én kenyérsütő gépbe pakoltam a hozzávalókat,és dagasztó programra állítottam.
Mikor kész lett 4 felé vágtam,és mindegyiket kör alakúra nyújtottam.Megkentem pizzaszósszal,sonkát,gombát,kukoricát és sajtot raktam az egyik felére,a másikat ráhajtottam,és a szélét jól lenyomkodtam,hogy szét ne essen.Kicsit pihentettem,és megkentem tojással,és reszelt sajtot szórtam rá. Előmelegített sütőben 200 fokon addig sütöttem míg meg nem pirult a teteje. A tölteléket sokféle képpen lehet variálni.

1 megjegyzés:

Ami írta...

Nagyon guszták! :)
kipróbálom én is!