2008. november 1., szombat

Pulykaragu borsóval



Ritkán veszem meg a Tina magazint,de most késztetést éreztem hogy megvegyem,és arra is hogy elkészítem ezt az isteni finom ragut.

Hv:1 fej vöröshagyma,80 dkg pulykamell(én pulyka felsőcombból készítettem)1 ek olaj,só,bors,1ek liszt,2 dl főzőtejszín,30 dkg sárgarépa,15 dkg mirelit borsó, 1 csokor petrezselyem,1 közepes citrom,5 dl kockából készült erőleves,1 kiskanál mustár


Elkészítés:A hagymár apróra vágjuk,és olajon megdinszteljük,és hozzáadjuk a kockára vágott húst,és alaposan megsütjük.sózzuk borsózzuk,és megszórjuk lisztel,és tovább pirítjuk.Felöntjük erőlevessel,majd tejszínnel gazdagítjuk.A sárgarépát hosszába apró darabokra vágjuk,hozzáadjuk a raguhoz,és további 30 percet főzzük.A végén beletesszük a borsót,és kb 10 perc alatt puhára főzzük.Miellött lezárjuk a gázt,belerakjuk a felaprított petrezselymet,sóval ,borsal ,citrom levével,és a mustárral kiforraljuk.
Rízzsel tálaljuk. Amit alakítottam rajta,mert nem volt itthon tejszín,tejfölllel helyettesítettem.

Nincsenek megjegyzések: