2011. február 22., kedd

Tarja krumplis-káposztás köntösben


Bevallom mikor ráakadtam egy újságban erre a receptre mindjárt gesztenye blogtársam jutott eszembe.Ő az aki nagyon szereti a káposztás dolgokat.Persze én is,különben nem spéciztem volna rögtön ki.Pont vettem gyönyörű tarját,meg a piacon nagyon finom savanyú káposztát és már adott is volt a lehetőség....


Hozzávalók:8 szelet tarja(lehet karaj is de így finomabb),só,feketebors,2-3 ek mustár,4-5 ek olaj,80 dkg savanyú káposzta,1 kg burgonya,3 tojás,pici köménymag(elhagyható)


A tarja szeleteket kiveregetjük,majd sózzuk borsózzuk,és vékonyan bekenjük mustárral.
Az olajat felhevítjük,és hirtelen mind két oldalát megsütjük.Lecsöpögtetjük,és egy nagyobb tepsibe nem túl közel egymáshoz rakjuk.
A megmaradt olajban a kisebbre vágott káposztát kb 5-6 percig pároljuk pirítjuk.
A meghámozott burgonyát alma reszelőn lereszeljük,a tojást hozzáadjuk,és belekeverjük a káposztát sózzuk borsózzuk.
A masszából a húsra kupacokat rakunk kb ujjnyi vastagon.
A tepsit letakarjuk alufóliával,és 180-200 fokos sütőben másfél órán keresztül sütjük.1 óránál levesszük a Fóliát, és pirítjuk egy kicsit.

Tejföllel meglocsolva és pirospaprikával megszórva tálaljuk.
Köretnek rizibizit illetve káposztás tócsnit készítettem.De a káposztás saláta is illett hozzá.

Nincsenek megjegyzések: