2009. szeptember 29., kedd

Töltött csirkecomb ahogy én szeretem


Az egyik kedvenc ételem.Ha anyu kérdezi mit főzzön ha megyünk,rávágom,hogy töltött csirkét.Megtanultam én is,de anyué az igazi eredeti.Az enyém se rossz.;)


Hv:6 db szép nagy egész csirkecomb,só,bors,2 db szikkadt zsemle,kb fél üveg konzerv gomba(nyers gombából 10 dkg),1 tyúk májkrém,1 kicsi tej,2 tojás,petrezselyemzöld

A csirkecombot megmossuk,és a bőrét óvatosan fellazítjuk ide kerül a töltelék,majd sózzuk.
A töltelékhez a zsemlét apróra tépjük,majd annyi tejet öntünk,hogy megázzon benne a zsemle,de feltudja szívni maradék nélkül.Hozzáadjuk a tojást,a borst,a májkrémet,a gombát,(ha nyers gomba,előtte megdinszteljük.)petrezselyemzöldet.Én botmixerrel össze szoktam turmixolni,majd beletöltöm a csirkecomb bőre alá.Tepsibe sorba rakjuk,pici olajat,vizet adunk hozzá,lefedjük,és kb 1 órát fólia alatt sütjük,majd fólia nélkül még 15-20 percet.
Én római tálba sütöttem,ott is kb másfél órát sült,de ilyenkor se víz,se olaj nem kell hozzá.

2 megjegyzés:

ninca80 írta...

Szia!
De jól néz ki!
Én is csinálok ilyet hétvégén,csak én zöldséget is szoktam a töltelékbe tenni,de a Tiéd is nagyon ínycsiklandó.

Névtelen írta...

Szia! Tegnap megcsináltam a töltelékes csirkecombokat és osztatlan sikert arattam. Isteni finom lett! Köszönöm a receptet. Zsuzsa