2008. július 14., hétfő

Pizza


  • Na szerintem ebből a receptből is mindenkinek van 1.Én Linbori kedves chat-es társamtól tanultam.
  • Hv:1 dl tej,1 dl vít,40 dkg liszt,2,5 dkg élesztő, 2 kk só,1 kk cukor.(én raktam bele 2 ek burgonyapelyhet)
  • A kenyérsütőgépbe pakoltam,dagasztó programra.dagasztás,kelesztés,dagasztás.Kivettem, gáztepsi méretűre nyújtottam.Megkentem pizzaszósszal,ráraktam a feltétet.Most sonka,gomba,kukorica,és pepperoni paprika,sajt.de szoktam Hawaiit,szalámisat,mexikóit is.
  • Ezután előmelegített sütőbe megsütöm.

  • Pizzaszósz:1 fej vöröshagyma,1 sürítettparadicsom,1 babérlevél,egy csipet bors,1kk oregánó,só,1 pici cukor.
  • A hagymát lereszelem,olajon megdinszetlem.A sürített paradicsomot ráöntöm,só,borst,babérlevelet,cukrot a sót belerakom,és összerottyantom.

Nincsenek megjegyzések: