2008. október 18., szombat

Morgós csúcs



Anyósom a kolleganőivel bulit terveztek,én pedig besegítettem ezzel a finom sütivel.Remélem mindenkinek ízlett.A képek nem a legjobbak,mert a végét tudtam lefotózni apósom elvitte a többit.
  • Hozzávalók: A tésztához: 8 dkg Rama Sütőmargarin; 10 dkg darált háztartási kesz; 20 dkg darált dió; 30 dkg porcukor; 4 dkg keserű kakaó; 0.5 dl tej A forgatáshoz: kristálycukor A gesztenyés töltelékhez: 10 dkg Rama Sütőmargarin; 5 dkg porcukor; 15 dkg háztartási kesz; egy kevés rum; 25 dkg fagyasztott gesztenyemassza fagyasztott vagy befőtt magozott meggy; egy kézi citromfacsaró









  • Elkészítése:A kekszet a dióval, porcukorral, a kakaóval, a puha margarinnal és a tejjel összegyúrjuk. Nedves kézzel kb. 25 kis gombócot formálunk belőle, melyeket kristálycukorban meghempergetünk.
  • A felengedett gesztenyemasszát, a porcukorral, a keksszel, a puha margarinnal és a kevés rummal összekeverjük. A kekszes diógombócokat egyenként egy felfordított nagyobb citromfacsaró üregébe, pontosabban csak körben a falához nyomkodjuk, mintha egy tortaformát bélelnénk ki tésztával.
  • A közepébe teszünk egy lecsöpögtetett magozott meggyet. A gesztenyés töltelékkel pedig teljesen betöltjük az üreget.
  • Amit változtattam rajta:én folpackal béleltem ki a itromfcsarót,és utánna hempergettem bele cukorba.így egyszerübb.

Nincsenek megjegyzések: