2009. június 20., szombat

Puncs fagyi-új őrület



Engem is elkapott a fagyi készítési láz.Régóta akartam venni már fagyigépet de kevés receptet találtam,így jegeltem a dolgot.Most a blogokban mindenki fagyit készít,és egyre több a recept is.Szeretnék hozzájárulni én is egy igazi fantasztikus puncsfagyival.

2ek mazsola,2-3 ek rum (én rumaromát használtam)2 dl tej,2,5 dl főzőtejszín,0,5 dl málnaszörp,2-3 ek porcukor,2-3 ek sárgabaracklekvár,1 kk citromlé,4-5 babapiskota.


A mazsolát rumba áztatjuk.A tejet a főzőtejszínt, a málnaszörpöt, a porcukrot, a lekvárt és a citromlevet simára turmixoljuk.
A fagylaltgép tartályába öntjük,5 perc után a rumos mazsolát hozzáöntjük.(én a rumaromát is beleöntöttem)35-45 percig hagyjuk dolgozni a gépet.Egy tálkába öntjük,a tetejére a babapiskótát rakjuk,és kicsit fagyasztóba rakjuk.

Nincsenek megjegyzések: