2009. február 17., kedd

Paradicsomos gombóc



Hv:70 dkg darált hús(én pulykát szoktam venni),2 cs főzőtasakos rízs,2 tojás,bors, só,

Mártás:0,5 l paradicsomlé,liszt,olaj, pirospaprika,cukor,só,bors
A húst összekeverjük a sóval, borssal,tojással,és a félig főtt rízzsel.

A mártáshoz pici rántást készíttünk,olaj,liszt,pirospaprikából,majd felöntjük a paradicsomlével és felöntjük kb 0,5 l vízzel és ízesítjük sóval borsal cukorral.A húsból gombócokat formázunk, belerakjuk a paradicsomos lébe.30 percig főzzük, néha nagyon óvatosan megkeverük.Én főtt krumplival tálaltam.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Most találtam rá az oldalra, de ezuton nem menekülhetsz!Végig néztem az összes receptet és nagyon sok kedvemrevalót találtam:Imádom a péksüteményeket, és látom ebből van is felhozatal,biztos kifogok párat próbálni,mert még nem találtam jó kenyér receptet, pedig már sütöttem párszor kenyeret.Tartalmas, laktató ételeket látok itt, imádni fogom ezt az oldalt Sok sikert!várom a jó reciket
Üdv . Ildikó

Borostyán Henriett írta...

Szia cuki én is pont holnap akarom megcsinálni már azon gondolkodtam mit főzek.puszi

tökmagi írta...

Köszönöm Ildikó.Igyekszem.:))