2009. február 28., szombat

A díj

Renitől kaptam ezt a megtisztelő díjat.Köszönet érte.Tegnap volt egy éve,hogy elkezdtem a főzős blogomat írni.Sajnos két gyerek mellett nem sok időm van rendszeresen ápolni,de igyekszem.
Igazából a szándékom a gyors,és változatos kaják bemutatása volt a célom.Azt hiszem sikerült.A tálalásom nem a legprofibb de ebben is utol érem magam.Remélem volt aki kipróbálta már a receptjeimet,és nem okoztam csalódást.Feladatom közé tartozik kiválasztani 3 olyan személyt akinek tovább adnám.

Heni:(ízletes-falatok)egyik legkedvesebb barátnőm évek óta.Ott voltam a blog elkészítési fázisánál,és most ámulok-bámulok milyen szép rendezett a blogja.És muszáj megemlítteni,hogy nagyon szépen tálalja az ételeket.

Linbori.Az ő hatására kezdtem el a blogolást.Sok recepjét kipróbáltam,és szerintem még fogok is,mert nagyon finomakat készít.

Vnjudit:Tudom,hogy nem szokott ilyen játékokban részt venni,de muszáj volt bevonnom.:)Gyönyörű tortákat gyárt a fiainak.Az ételei könnyen elkészíthetőek,ízletesek.Sokat tanultam tőle is.:)


1 megjegyzés:

Borostyán Henriett írta...

Jaj de aranyos vagy köszönöm szépen de kit irjak rajtad kivül nem tom mert már mindenkinek van ilyen díjja,Puszi köszönök neked mindent.puszi.