2009. január 29., csütörtök

Linbotól kaptam.

Linbotól gurult az a bizonyos labda.5 függőségről kell vallanom.Bevallom kevés van.

1.Sorozat függő vagyok,imádom a szappanoperákat.:D megnyugtat.
2.Gyerekeim.Szerintem egyértelmű.
3.férj.Ő a másik felem,és nagyon hiányzik.Jó lenne ha mindig itt lenne mellettem,de hát dolgozni kell valakinek.:))(
4.sütés-főzés:imádom.szeretek újdonságokat kipróbálni,és szeretem látni a család arcán az elégedetséget.Na jó a dicséreteket is imádom.olyankor dagad a májam.(nem vagyok alkoholista.:D)
5.Internet.szeretek kóvályogni az oldalakon,beszélgetni,és játszani.
Tovább adom 5 személynek:Szbsz,Heni-baba,Mian,Gesztenye(Pazsu),Rita:))
Nektek mi a szenvedélyetek?

1 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Tökmagi!

KÖszi nagyon kedve vagy.
Igazából mindig nehezen szánom rá magamat az ilyen továbbgurítós dolgokra, de majd erőt veszek magamon :-)))
azért pazsu, mert régebben így regisztráltam, és azért gesztenye, mert olyan blogom van ::-)))
maradhatunk a gesztenyénél :-)))
köszi még egyszer!